12/05/2007

Changes

Gisteren was een rare dag op de zaak. Vanaf maandag zitten we in de nieuwe opstelling en veel collega's waren deze week voor het laatst. Bij sommigen heb ik daar meer moeite mee dan met anderen en helaas zit het er niet in dat ik contact kan houden met alle mensen met wie ik dat zou willen...
Vanaf volgende week zit ik dus in een heel nieuw team waarvan ik de meesten alleen van gezicht ken. De mensen met wie ik de afgelopen 4,5 jaar heb samengewerkt gaan óf weg, óf werken in een ander team. Dat zal wel even wennen worden...

Verder hoorde ik gisteren dat een collegaatje is bevallen van haar tweeling, 2 meisjes. Veel te vroeg, met 29 weken al. Ze was eerder deze week al opgenomen in het ziekenhuis omdat het niet zo lekker ging en ze totale rust moest houden. Maar desondanks vonden de meiden het de hoogste tijd om geboren te worden. Het schijnt naar omstandigheden redelijk te gaan. Duimen maar.

Gisteren was ook de 57-jarige trouwdag van mijn opa & oma, dus ben ik uit mijn werk even een bloemetje wezen brengen. 57 jaar getrouwd... hoe vaak hoor je zoiets tegenwoordig nog???



Yesterday was a weird day at work. Starting next week, we'll be working in the new teams and for many colleagues this was their last week at work. It was hard to see them go (although some more than others...), and unfortunately I won't be able to keep in touch with all with whom I would like to...
So starting next week I'll be working with another group of colleagues, most of whom I hardly know. The people I've worked with for the last 4,5 years are either leaving the Bank or have been assigned to other teams. It will probably take some time to get used to the new situation...

I was also told that one of my colleagues gave birth to her twin girls already. Way too soon, she was only 29 weeks pregnant. She had been admitted to hospital earlier this week due to some problems. Unfortunately her girls decided it was time to be born NOW. Luckily they seem to be doing okay given the circumstances. Fingers crossed...

Yesterday was also the 57th wedding anniversary of my grandparents, so I went by after work to visit bring them some flowers. 57 years of marriage... how often do you hear something like that these days???

No comments: