05/10/2008

Back in the day

Weet je nog, die vriendin van me die pas is bevallen??
Ik zat vandaag te graven tussen de oude dia's van m'n ouders en kwam dit tegen:


Da's Nancy ca. 30 jaar geleden ;)

En ik wil niet lullig doen, dus hier ook een mooi plaatje van mij. Ik denk dat ik ong. 1,5 was.



Ik moet hier altijd erg om lachen, want hij doet me denken aan Chucky uit Child's Play! (al kijk ik wel wat liever uit m'n oogjes hahaha)


Remember my friend who gave birth recently?
I was going through my parents' old slides today and came across this one. It's Nancy, approx. 30 years ago ;)

And being a good sport, here's one of me too. I think I'm about 1,5 years old here.
This one always makes me smile, 'cause it reminds me of Chucky from the movie Child's Play (although I do look a lot friendlier than Chucky ever did!)

No comments: