02/12/2008

Happy Birthday to ME!

Woohoo, ik ben jarig vandaag! Ik ben 33 geworden en mijn opa, die ook vandaag jarig is, is 83 geworden.
Ieder jaar doen we een wedstrijdje wie de ander het eerst feliciteert. Aangezien dat betekent dat ik meestal 's ochtends vroeg uit m'n bed wordt gebeld (en vervolgens de telefoon opneem met "Gefeliciteerd opa!!!" - heb ik lekker toch nog gewonnen *LOL*), had ik de telefoon naast m'n bed gelegd.
Maar - ik werd om 7.45 gewoon uit mezelf wakker. Dus zelf opa maar gebeld, en ja hoor, nu was het omgekeerd en nam hij op met "Gefeliciteerd Claudia!!!" :) Hij zei dat 'ie helemaal vergeten was dat we vandaag jarig zijn en er daarom niet bij had stilgestaan om te bellen.

Ik vier zelf mijn verjaardag niet, maar ga vanmiddag naar opa & oma waar de rest van de familie ook aanwezig is. En vanavond ga ik met pas & ma uit eten om het toch nog een beetje te vieren.

No comments: