24/12/2008

The holidays are here

Het afgelopen jaar is omgeVLOGEN! Het lijkt nog niet zo lang geleden dat ik Oudejaarsavond met Pepper op schoot zat (geen fijne herrinering).

Gelukkig hebben zich de afgelopen 5 maanden, sinds Pluis, geen onprettige dingen voor gedaan. Wat blijkt? Mijn vader is beter in caviasitten dan mijn moeder: bij hém waren ze er wél allemaal nog na thuiskomst (ààààh, da's gemeen, mijn moeder kon er vorig jaar niets aan doen en heeft zich er heel lang heel schuldig over gevoeld).

Maar goed, het jaar is dus omgeVLOGEN.

Vandaag vier ik Kerstavond traditiegetrouw met pa en ma. Kadootjes onder de boom, gourmetstel op tafel en stoofpeertjes als toetje. :)

Morgen en overmorgen blijf ik lekker THUIS. En nee, da's helemaal niet zielig. Ik ben o.a. welkom bij mijn ouders en bij mijn tante, maar de laatste tijd heb ik zoveel aan mijn hoofd gehad dat ik er helemaal geen ZIN in heb om weg te gaan. Ik wil gewoon lekker in huis rommelen, wat lezen, dvd-tje kijken, met de beestjes kroelen, scrappen... Alleen maar dingen die ik leuk vind doen.

Zaterdag heb ik afgesproken met Alexandra en Jessica, mijn scrapvriendinnen, om te gaan hobbyshoppen in Heesch (NB). En 's avonds ben ik uitgenodigd door mijn oom en tante voor een familie-etentje. (Dat was mede de reden dat ik de kerstdagen niet bij pa en ma ben: ik zie zowel vandaag als zaterdag toch al). Misschien dat ik zondag naar de bios ga, ik wil Twilight zien (geen wonder na die boeken - deel 4 is overigens al besteld bij BOL :) ). En misschien ook niet. Misschien ga ik de zondag wel gewoon lekker in mijn pyjama doorbrengen en knutselen met de aankopen van zaterdag.

In ieder geval geen zorgen: ik kom de dagen prima door!
En als je niet tot de vrienden- en kenissenkring behoort die op de kerstkaartenlijst staat: Fijne feestdagen en een heel goed 2009!

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Claudia,
helemaal mee eens. Ik heb een heerlijke kerstavond, 1e kerstdag en 2e kerstdag gehad met lekker NIKS doen! Ik heb vanmiddag wel mijn nieuwste camera uitgeprobeerd met de zelfontspanner en wat dingetjes van mijn huis op de foto gezet, die komen uiteraard in het 365 dgn album. Het ziet er echt cool uit en kost ook maar USD39,95!ik kijk erg uit naar morgen, zit nu al laatste 2 uurtjes op internet met uitzoeken wat ze hebben, verkopen en wat IK aan zou willen schaffen. Hmm ik weet t nog niet precies maar mijn boekje en hele kleine lijstje gaat mee. Tot morgen, groetjes, Alexandra