05/04/2010

Remember Me



Het zijn goede RPatzz tijden: afgelopen maand kwam New Moon uit op DVD (hebben!), nu draait Remember Me in de bioscoop en is 'ie bezig met het filmen van Bel Ami (veel setfoto's online!) en op 30 juni gaat Eclipse in première.

Rob werd natuurlijk bekend dankzij het hele Twilight-gebeuren, en Remember Me is iets totáál anders. De recencies zijn wisselend, maar ik vond het best een goede film. Al ben ik waarschijnlijk bevooroordeeld hehehe **kwijl**

Alleen het eind vond ik minder, maar dat komt omdat het (spoiler alert!) niet happy is... En ik ben nu eenmaal een sucker voor happy endings...



Afgelopen weekend had ik een discussie met m'n neef over RPattz, hij snapte er helemaal niks van. Probeer een 30+ heteroseksuele man maar eens te overtuigen waarom 'ie nou zo leuk is - da's dus onmogelijk :-)

No comments: