18/09/2010

Rock chick

Sinds vorige week zit ik op basgitaarles, iets wat ik al een tijdje wilde. Het drummen heb ik voorlopig even in de koelkast gezet om me hierop te kunnen storten.

Máár... spelen wordt moeilijk zonder instrument. Dus ben ik vandaag, als vervroegd verjaardagskado van pa en ma, een basgitaar uit wezen zoeken :)

En deze is het geworden:



Nu alleen nog leren erop te spelen...

************************************************************************************

I started bass guitar lessons last week, something I've been wanting to do for a while now. For the time being, I've stopped with my drum lessons so I can focus on this.

But... in order to play, you need an instrument. So today I went to the music store to get myself a bass guitar, an early birthday present from my parents :)

And this is my new toy.

Now all I have to do is learn how to play it...

No comments: