06/01/2008

Meet Bella

Uiteraard kon het niet uitblijven dat Boo en Pepper opvolgsters zouden krijgen. Ik ben de laatste week bij verschillende dierenwinkels geweest maar zag geen beestje zitten waarvan ik dacht: dát is 'r, díe gaat mee naar huis!

Een collega van m'n vader die als hobbyist 'in de dieren zit' had aangeboden bij de groothandel te kijken maar dat leek me niks. Ik moet gewoon spontaan een beestje zien dat ik leuk vind.
Maar wat hij kan, kan ik ook. Dus in de Gouden Gids vond ik het adres van een fokker/groothandel in Dordrecht. Erheen gereden en hij had 1 langharig meisje zitten. En wát voor 1! Ik was meteen verkocht!


wat een poepie! / such a cutie!

Ik wilde eigenlijk 2 caviaatjes maar dat zat er dus niet in. Geeft niks, dat komt binnenkort nog wel ;)

Voorlopig zit Bella nog eventjes alleen, voor de zekerheid. Over een week of 2 mag ze kennis gaan maken met de andere 3 dames.


Of course it was clear from the start that Boo and Pepper would have successors. I've vistited several pet stores over the last week but didn't see a piggy that made me go: that's her, she's coming home with me!

One of my dad's coworkers who keeps different animals as a hobby, offered to look out for a piggy for me but I declined. I spontaneously need to see one I like and decide to take her with me.
I found an address of a breeder in Dordrecht and drove there yesterday. He only had 1 peruvian girl but she was absolutely gorgeous!

I originally wanted 2 piggies at once but that obviously wasn't going to happen now. That's fine, I'm not in a rush ;)

For now, Bella is in a separate cage from the others. In a week or 2 she will get to meet the other 3 girls.

No comments: