01/01/2009

New Year's Resolutions

1) afvallen - ben daar een paar weken geleden al mee begonnen door opnieuw naar de Weight Watchers te gaan. De score tot nu toe: 3 kilo eraf in 4 weken.
2) verhuizen - koop of huur, dat maakt me niet uit, maar ik ben m'n buren flink zat aan het worden dus tijd om na 7 jaar eens voor iets anders te gaan kijken...
Als dit wat wordt, zal m'n geplande vakantie naar China niet door kunnen gaan...

1) lose weight - I already started with the Weight Watchers program a few weeks ago and so far lost 6 lbs in 4 weeks.
2) move - buying or renting, I don't care either way, but I'm really starting to feel fed up with my neighbours so perhaps it's time to move on after 7 years...
Which of course means, that, if I DO decide to move this year, the trip to China that I have been planning is out of the question...

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Claudiaatje, beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik dacht: "ik zal een berichtje voor je achter laten op je blog" en wat lees ik? Een twilight obsessie! Mooi zo, ben ik niet de enige! Ik heb de eerste drie boeken gelezen (nou ja geluisterd...) en nummer 4 volgt bijna. Ik heb de luisterversie van Breaking Dawn al wel maar nog niet aan toegekomen. Op 28 december naar de film gegaan, geweldig! Helemaal zoals ik het had verwacht.
Nou meid een geweldig 2009 en succes met je plannen.

Groeten