05/01/2009

Twilight - again :)

Toen ik vorige week tegen Jessica en Alexandra vertelde dat ik naar 'Twilight' was geweest, was hun eerste reactie: "Daar wil ik ook naartoe!".
Nu had ik toen al overwogen om ze mee te vragen, maar ik was er vanuit gegaan dat ze niet geïnteresseerd zouden zijn... (Fout ingecalculeerd dus)
Daarom gisteren afgesproken om alsnog met z'n 3-en te gaan, want ik had er ab-so-luut geen probleem mee om nog eens 2 uur tegen Robert Pattinson aan te moeten kijken hahaha! (zo ben ik nu eenmaal - ik offer mezelf wel op :) )

Eerst bij Alexandra gecropt en gegeten en toen op naar de bioscoop.

Afijn, het viel hen ook niet tegen (Alexandra wil nu ook de boeken lezen om te weten hoe het verder gaat - another one bites the dust heheheh) en dus ziet het ernaar uit dat we de komende 2 jaar een 'date' hebben om de volgende delen ook te gaan zien :)

O ja, en ik zei toch dat 'ie me aan James Dean deed denken??
Zoek de verschillen:

Nu maar hopen dat 'ie ietsies langer meegaat dan James Dean!

When I told Jessica and Alexandra last week that I went to see 'Twilight', both their reactions were: "I want to see it too!"
I had actually thought of asking them to come along at the time, but I figured they wouldn't be interested anyway... (Guess I was wrong)
So the 3 of us arranged to go yesterday, because I had ab-so-lute-ly NO problem with seeing Robert Pattinson again for another 2 hours hahaha! (that's me - self-sacrificing and all :) )

We first went to Alexandra's to crop and have dinner and then went to the theater.

They liked the movie too (Alexandra now wants to read the books as well - just to know what will happen. Another one bites the dust heheheh) and it seems we'll have 'dates' for the next two years to see the sequels :)

On a side note: didn't I mention that he reminded me of James Dean??
Well, spot the differences...
Let's just hope he'll be around for a lot longer than James Dean ever was!

No comments: