01/06/2010

Ugh

Zit je lekker te relaxen in een 5-sterren resort aan de Turkse kust, word je getroffen door een zonnesteek...

Vorige week zondag zijn pa, ma en ik voor een weekje naar Turkije afgereisd. Fantastisch hotel, geweldig eten (all-inclusive!), een leuk plaatsje (Kusadasi) en nog indrukwekkende cultuur om de hoek ook (Efeze).

En bij dat laatste is het dus een beetje fout gegaan... Want donderdagochtend daar in Efeze was het nogal warm, en dat brak me 's avonds op. Letterlijk. Ik heb de hele nacht doorgebracht in de badkamer en de volgende 2 dagen voornamelijk op bed gelegen en geleefd op weinig meer dan water en droog brood.



Als klap op de vuurpijl overkwam pa zaterdag hetzelfde. De laatste dag moesten we eigenlijk om 12u onze kamer uit, maar we hebben een halve dag extra geboekt en de hele dag op bed gelegen - wat was ik blij dat ik niet in de lobby of bij het zwembad hoefde rond te hangen!

De terugreis zondagavond/nacht was dan ook erg relaxed - NOT. Ik was blij toen ik weer thuis was...

No comments: