12/07/2007

Harry Potter & the Order of the Phoenix

Ein-de-lijk is het dan zover: de nieuwe Harry Potter film draait in de bios. Ik ben vanavond geweest en vond hem goed! Er zit lekker veel vaart in, en mooie effecten (bv Harry's dromen). Nu ben ik natuurlijk wel een beetje bevooroordeeld, dat geef ik onmiddelijk toe...



Kan niet wachten tot 21 juli wanneer het laatste boek uitkomt! Hopelijk duurt het niet al te lang voordat ik 'm per post krijg...

Finally the latest Harry Potter film has hit the movie theaters. I went this evening and I really liked it! It's fast-paced with great special effects (e.g. Harry's dreams). Of course I'm slightly prejudiced, and I'll be the first to admit it...
Can't wait until 21st July when the last book of the series becomes available! Hopefully it won't take too long until I receive my copy from the UK by mail...

No comments: