29/07/2007

Wednesday Stamper

Ook bij Wednesday Stamper hebben ze vakantie, dus is er momenteel om de week een nieuwe uitdaging. Deze keer is het thema helemaal open, dus je kunt doen wat je wil.

Ik zag een hele leuke marmer-techniek met scheerschuim (!) in dit boek, dus dat moest ik eens uit proberen. Ik heb er verschillende achtergrondjes mee gemaakt, en dit is er 1 van. Binnenkort is een vriendin jarig, dus er meteen maar een verjaardagskaart mee gemaakt ;)


Reinkers van Vivid, stempels Hero Arts.
Rinkers from Vivid, stamps by Hero Arts.

At Wednesday Stamper they are enjoying Summer vacation as well, so there's a new challenge every other week now. This time it's an open theme, so basically anything goes.

I saw this really cool marbling technique using shaving cream (!) in this book, so naturally I had to try it out. I made a couple of backgrounds, and this is one of them. Since one of my friends has their birthday later this week, I decided to make it into a b-day card for her ;)

P.s. hier is nog een marmer-achtergrondje. Gebruik 'm gerust! (ben wel benieuwd naar het resultaat, dus laat het even weten! ;) )
Here's another marbled background from the same batch. Feel free to use it! (I'd love to see the result, so please share! ;) )

3 comments:

Anonymous said...

Heel stijlvol.

Dymphie said...

Mooi gemarmerd! Het stikwerk vind ik ook zo gaaf, toch weer eens die naaimachine opgraven...
Ik moet steeds lachen als ik de header van je blog zie, wat een drolletjes :-)

mum-on-the-run said...

Wow, your card looks amazing!

The backgrouns looks great.