28/03/2009

Dinner

Het was ei-gen-lijk de bedoeling dat ik gisteravond met mijn moeder naar de nieuwe voorstelling van Herman Finkers zou gaan. Maar vanwege ziekte zijn al zijn voorstellingen tot nader order afgelast.

Omdat een vriend van mij binnenkort het ziekenhuis in moet en dan voor langere tijd uit de running zal zijn, ben ik gisteren met hen uit eten geweest bij de lokale Griek.

Zoals gebruikelijk erg gezellig, en gelukkig beschikt hij over de nodige zelfspot en galgenhumor over wat hem te wachten staat... ("Het zal wel even duren voordat ik lopen met die prothese onder de knie heb - aangezien ik geen knie meer zal hebben!")

I was supposed to go to the theater with my mom to see the latest show by Herman Finkers yesterday, but due to illness all his shows have been cancelled for the time being.

And since a friend of mine will have to go into hospital shortly, I went out to dinner at the local Greek restaurant with him and his wife instead.

As usual we had a fun time, and fortunatley he can look at his future with a sense of self-mockery ("It will take a while before I get the hang of walking with that prosthetic limb (literally in Dutch: get it under my knee) - especially since I won't HAVE a knee anymore!")

No comments: