01/10/2007

1 down, 1 to go

10 min. met de auto naar het metrostation
20 min. met de metro naar Schiedam
15 min. met de trein naar Den Haag
15 min. met de tram richting Scheveningen
10 min. lopen naar de Ambassade
1,5 uur wachten in de wachtruimte
10 min. teruglopen naar de tramhalte
10 min. met de tram naar het centrum
2 uur tijd doden in de stad
10 min. met de tram terug
10 min. lopen naar de Ambassade
> 1 uur wachten vóór/in de Ambassade
10 min. lopen naar de tram
15 min. met de tram naar het station
15 min. met de trein naar Schiedam
20 min. met de metro naar Spijkenisse
10 min. met de auto naar huis

Het duurt even maar dan heb je ook wat: m'n visum voor India!
Nu volgende week alleen nog even naar de Nepalese Ambassade in Amsterdam...

10 min. drive to the metrostation
20 min. by metro to Schiedam
15 min. by train to The Hague
15 min. by tram in the direction of Scheveningen
10 min. walk to the Embassy
1,5 hr. wait at the Embassy
10 min. walk back to the tram stop
10 min. by tram to the city centre
2 hrs. killing time
10 min. by tram
10 min. walk to the Embassy
> 1 uur waiting outside/inside the Embassy
10 min. walk back to the tram stop
15 min. by tram to the train station
15 min. by train to Schiedam
20 min. by metro to Spijkenisse
10 min. drive home

It took a while but I got my visa for India!
Now all I need to do is pop by the Nepalese Embassy in Amsterdam next week...

No comments: