24/12/2007

Kerstklaas

Gisteren was het weer zover: Kerstklaas. Met de meiden komen we tussen Sinterklaas en Kerst bij elkaar om het Sinterklaasspel te spelen - men nemen een hele stapel kadootjes, een grote dobbelsteen, een kookwekker of timer en spelen maar. Er zitten soms de meest vreemde kadootjes tussen en we hebben altijd een hoop lol.

Sander was nog even met Barbara meegekomen zodat alle suikertantes Sienna konden bewonderen. Nadat hij met Sienna naar huis was gegaan, kwamen alle baksel op tafel (iedereen had iets lekkers meegenomen). Daarna was het tijd voor het spel. Het was weer een dolle boel: de zingende kersthond was de hit van de avond. Ook het kerstplaid en alle douchespulletjes waren erg in trek.


de stapel kadootjes


Suus kiest een pakje


Bar mag iets uitpakken


Veer doet zogenaamd verrast om haar eigen kadootje


An mag gooien


kijk, een kaars!


Es moet iets weggeven

Uiteindelijk ging ik naar huis met een retro kalendertje, een leuke kaars, een boek (I am Legend, nu in de bioscoop met Wil Smith), de kersthond (op het laatste moment door Suus afgepakt van Esther en aan mij doorgegeven...), een cacaostrooier en het notitieboekje dat ik uit Nepal had meegenomen. De hond heb ik aan Annemiek gegeven, die vond hem zo leuk en ik doe er uiteindelijk toch niks mee. (hij ging niet naar Es uit 'bescherming' - er zat geen uit-knop op *LOL*)

Het viel voor Bar nog niet mee: dit was voor het eerst dat ze zo lang van Sienna gescheiden was ;)

No comments: