09/04/2008

Eveline

Eveline is een vrouw die ik ken via het scrapbook messageboard van Pien's Atelier. Ik heb haar slechts 1x ontmoet, tijdens de Pink Ribbon workshop bij Pien.


Pink Ribbon workshop, 28-10-2006

Eveline is leuk mens van midden 30, getrouwd, heeft een dochtertje van 8 en strijdt al 7 jaar (!) tegen borstkanker. Telkens wanneer ze een behandeling heeft ondergaan lijkt het beter te gaan, om na een tijdje weer terug te keren.

Afgelopen maand kreeg ze te horen dat ze is uitbehandeld. Hoewel ik haar dus niet zo goed ken, schokte dit bericht me erg.

Eén van haar beste vriendinnen deed een oproepje op het MB om haar een kaartje te sturen en lay-outs te maken. Afgelopen week heb ik me een breuk gescrapt om 10 lay-outs te maken waar ze alleen nog maar foto's op hoeft te plakken.

Gisteren heeft ze het pakket ontvangen en vandaag las ik dit in mijn mailbox:
Lieve lieve Claudia,

Wist jij dat engelen bestaan en dat jij er eentje van bent. Lieverd wat een enorme verrassing kwam er vandaag langs. Ik liep te glunderen van oor tot oor en ik ben zo blij als een kind. Je weet half niet hoe blij je me hebt gemaakt vandaag. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik weer door de bomen het bos ben gaan zien. Door jou ongelooflijke inspanning van die enorme berg lay-out kan ik weer verder met wat ik zo graag wil doen. Herinneringen achter laten en genieten van al het moois om me heen. En dit weer vastleggen op de foto.

Claudia, enorm bedankt en als ik ze af heb zal ik ze fotograferen en ze je doorsturen.

Ik hou van je.... lief mooi engeltje :-))))

Liefs,
Eveline


Oké, hier ga ik dus helemaal van blozen...

No comments: