27/04/2008

Workshop Week

Eigenlijk zouden ma en ik gisteren naar Blijdorp gaan voor de opening van het nieuwe ijsberenverblijf (ma had vrijkaartjes als lid van de Vrienden van Blijdorp). Maar de opening is uitgesteld en ik wil pas naar de dierentuin als het klaar is ;)

Dus had ik ineens de zaterdag vrij. Dat kwam op zich niet eens slecht uit, want bij Doe@Ding gaf Moniek Jannink een workshop die me wel leuk leek. Dus me opgegeven ;)


Ik heb (uiteraard) fotootjes van de dames gebruikt voor het boekje.

Ik vond het albumpje zo geslaagd geworden dat ik meteen materiaal heb meegenomen voor nóg 1, over het meidencluppie. Diezelfde middag heb ik 'm nog afgemaakt:


wat meer passen en meten om 7 bladzijden ipv 4 te kunnen maken.

En volgende week is er weer een leuke workshop, dus daar heb ik me meteen ook maar voor opgegeven. Je moet toch wat in je vakantie???

No comments: