21/04/2008

Up to speed

Hoewel ik pas in december (!) jarig ben heb ik nu alvast mijn verjaardagskado van m'n ouders binnen: een nieuwe computer (ik kon kiezen: een weekendje Liverpool of een computer, en ik besloot toch maar voor het PRAKTISCHE kado te gaan...)

Nu was het zo onderhand ook wel tijd voor een nieuwe computer hoor. De oude moest je zo'n beetje aanzwengelen... Als ik 'm aan had gezet, ging ik eerst iets anders doen en na 10 minuten eens kijken of 'ie eindelijk zover was... Dat ding was zo t e r g e n d t r a a g. En als ik bezig was met fotobewerking, sloeg 'ie na een paar foto's op hol (met een hoop gevloek en getier tot gevolg...).

Dus vanmiddag en vanavond heb ik grotendeels besteed aan het installeren van software en het updaten van m'n internet-favorieten-lijstje. Want ik kan natuurlijk geen dag zonder mijn favoriete blogs :)

En het mooiste? Als ik 'm aanzet kan ik al na 1 minuut aan de slag!

No comments: