28/06/2008

Goodbye old, hello new

Gisteren was de laatste dag in onze oude teams. Vanaf maandag zitten we verdeeld in 2 nieuwe teams: voor beide nieuwe banken een apart team.

Dat betekende nogal wat hectiek: al blijven we in hetzelfde gebouw zitten (en grotendeels zelfs op dezelfde verdieping), er moest toch e.e.a. verhuisd worden. Bovendien kwam er ook een delegatie hotemetoten langs om een praatje te houden en moesten we bijtijds het pand verlaten omdat de stroom afgesloten zou worden i.v.m. onderhoudswerkzaamheden. En ondertussen moest er natuurlijk ook nog gewoon gewerkt worden...

's Maandags ben ik normaal vrij, maar aangezien dat de eerste dag is waarin we in de nieuwe teams werken, werd ik vrijdagmiddag om 5 voor 5 toch maar gevraagd of ik ALSJEBLIEFT maandag wilde komen werken... Nou, vooruit dan maar ;)

Verder was vandaag mijn laatste drumles. Ik ben zeker van plan om volgend jaar verder te gaan, ook al kom ik thuis amper toe aan oefenen. Maar ik weet dat wanneer ik geen les volg, het helemáál afgelopen is, en dat vind ik ook geen optie.

's Avonds vierde mijn nichtje dat ze is geslaagd, dus daar even langs geweest. Altijd handig, een dierenartsassistente in de familie!


Yesterday was the last day in our old teams. Starting Monday we'll be working in a new team, one for each new bank.
That meant business was a bit hectic: even though we'll stay in the same building (and mostly on the same floor), we did have to move our stuff. On top of that, an delegation of Big Shots chose today to give a presentation to the new teams AND we had to leave the building on time because of a power cut after 17.30 due to maintenance. And of course there was also our regular work to be done...

I'm usually off on Mondays, but since it's the first day in the new set-up, they practically begged me to PLEASE come to work on Monday. Well OK then ;)

In other news: today was my last drumming lesson. I've decided to continue classes next year even though I don't have a lot of time to practice at home. But I know that if I don't take these lessons, I'll end up not playing at all and I don't want that to happen.

In the evening I visited my cousin who celebrated having graduated from college. Who knows, having a veterinary assistant in the family might come in handy!

No comments: