08/06/2008

Scrap-a-Ganza

Dit weekend was de Scrap-a-Ganza in Noordwijkerhout. Gelukkig een stuk dichterbij dan in voorgaande jaren, toen het in Egmond aan Zee werd gehouden.

Bij 2 workshops die ik vorige maand bij Doe@Ding heb gevolgd heb ik 2 meiden ontmoet, Jessica en Alexandra, die ook graag scrappen maar geen scrappende vriendinnen hebben (net als ik). We wilden alledrie naar de Scrap-a-Ganza, dus waarom niet met z'n drietjes?

Het was erg gezellig en we hebben collectief véél teveel geld uitgegeven (uiteraard...) en nog mee kunnen doen met 1 van de workshops ook, gegeven door Jennifer Moody van Luxe Design.
Ben goed geslaagd voor allemaal dingetjes die ik op m'n verlanglijstje had staan zoals de nieuwe hoekpons van Zutter die o.a. door chipboard ponst, deze stempels van Autumn Leaves en de cirkelpons van Marvy die steeds overal uitverkocht is...

Eén kleine tegenvaller: ik heb Donna Downey niet gezien (wel haar man en kinderen overigens ;) ). Ik had haar boeken bij me om te laten signeren, maar jammer genoeg is dat niet gelukt.
Verder was het een hele geslaagde dag!



de docente/our teacher Jennifer Moody


v.l.n.r./l.t.r.: Jessica, Alexandra, ik/me (charmant met mijn ogen dicht.../very charming with my eyes closed)


hard aan het werk / hard at work


This weekend the Scap-a-Ganza event was held at Noordwijkerhout. Fortunately not such a long drive as the venue of previous years in Egmond aan Zee...

At 2 different workshops I took at Doe@Ding last month, I met 2 gals who also like scrapbooking but don't have any fellow scrappers in their circle of friends. The 3 of us all wanted to go to Scrap-a-Ganza, so we decided to go together!

We had a really nice time and spend WAY too much money on all the goodies. We were also able to attend a workshop given by Jennifer Moody from Luxe Designs.
I got some things that had been on my wishlist for a while, like the new corner punch from Zutter (that will go through chipboard like a hot knife through butter), this set of stamps from Autumn Leaves and the scalopped circle punch by Marvy that's always sold out...

One slight disappointment: I didn't get to meet Donna Downey who was also teaching there (did see her husband and kids in the lobby though ;) ). I'd brought her books along to have them signed but unfortunately I wasn't able to.
Other than that it was a great day!

No comments: